TheBrotherhood
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΠόρταλLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Πρόσφατα Θέματα
» soft rape porn with fantastic give me cum porn compilation
Bασική Στρατηγική. EmptyΚυρ Ιουλ 31, 2011 4:04 am από Επισκέπτης

» Πως να κανετε μια πετυχημενη εγγραφη
Bασική Στρατηγική. EmptyΔευ Νοε 17, 2008 12:23 am από DarkKostas

» Bασική Στρατηγική.
Bασική Στρατηγική. EmptyΚυρ Νοε 09, 2008 10:11 am από athka

» Προβληματική Επίθεση???Απορία....
Bασική Στρατηγική. EmptyΠεμ Νοε 06, 2008 9:57 am από athka

» !!Αποριες!!
Bασική Στρατηγική. EmptyΔευ Νοε 03, 2008 9:03 pm από Thankots

» Πώς να κάνεις αίτηση στο forum!
Bασική Στρατηγική. EmptyΔευ Νοε 03, 2008 7:58 pm από Thankots

» Πώς να κάνετε αίτηση στο game!
Bασική Στρατηγική. EmptyΚυρ Νοε 02, 2008 3:31 pm από Thankots

» Κανόνες για συμβουλές - απορίες - ερωτήσεις
Bασική Στρατηγική. EmptyΚυρ Νοε 02, 2008 2:11 am από alex_plandevel

» Συμβουλές για δυνατό στρατό, και έξυπνη άμυνα στο παιχνίδι.
Bασική Στρατηγική. EmptyΔευ Οκτ 27, 2008 3:49 am από alex_plandevel

Ψηφοφορία
Πως σας φαίνεται το Portal της συμμαχίας?
Πολύ καλό
Bασική Στρατηγική. Vote_lcap71%Bασική Στρατηγική. Vote_rcap
 71% [ 27 ]
Καλό
Bασική Στρατηγική. Vote_lcap26%Bασική Στρατηγική. Vote_rcap
 26% [ 10 ]
Μέτριο
Bασική Στρατηγική. Vote_lcap3%Bασική Στρατηγική. Vote_rcap
 3% [ 1 ]
Δεν χρειαζόταν
Bασική Στρατηγική. Vote_lcap0%Bασική Στρατηγική. Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Σύνολο Ψήφων : 38
Λέξεις Κλειδιά
Απρίλιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
free forum

 

 Bασική Στρατηγική.

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
athka




Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 14/10/2008

Bασική Στρατηγική. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Bασική Στρατηγική.   Bασική Στρατηγική. EmptyΚυρ Νοε 09, 2008 10:11 am

Σκοπός

Ο οδηγός αυτός καλύπτει τα πολύ βασικά στρατιωτικά θέματα του παιχνιδιού. Απευθύνεται σε κατώτερους αξιωματικούς, υπαξιωματικούς, οπλίτες και νεοσυλλέκτους - όλους δηλαδή μέχρι και τον βαθμό του Λοχαγού.


Ο Ρόλος του Στρατού

Το παιχνίδι δεν είναι καθαρά στρατιωτικό, έχει όμως ένα στρατιωτικό κομμάτι. Ο ρόλος του στρατού είναι τριπλός:


  • Αναλαμβάνει την άμυνα.
  • Πραγματοποιεί λεηλασίες.
  • Αποθαρρύνει τον αντίπαλο να μας επιτεθεί.


Το πρώτο και το τρίτο σχετίζονται, αλλά δεν ταυτίζονται. Πέρα από τον στρατό άλλοι παράγοντες που θα αποθαρρύνουν μία επιδρομή είναι:


  • Ένας μικρός εμπορικός λιμένας.
  • Αποτελεσματική αντικατασκοπεία.
  • Η συμμαχία μας.
  • Διπλωματία.
  • Επίσης είναι δυνατό να επιλεχθεί τέτοια σύνθεση του στρατεύματος, που να ενδυναμώσει τον αποθαρρυντικό του χαρακτήρα - ακόμη και εις βάρος των πραγματικών του δυνατοτήτων.



Μοντέλο Μάχης

Κάθε μονάδα στο παιχνίδι έχει τρία βασικά χαρακτηριστικά:


  • Επιθετική ικανότητα, ή αλλιώς ζημιά.
  • Αμυντική ικανότητα, ή αλλιώς θωράκιση.
  • Αντοχή, ή αλλιώς ζωή.


Κατά την μάχη τα χαρακτηριστικά αυτά συγκρίνονται ως σύνολα για όλο τον στρατό. Συγκρίνεται δηλαδή η συνολική ζημιά του επιτιθέμενου με την συνολική θωράκιση του αμυνόμενου και η συνολική ζημιά του αμυνόμενου με την συνολική θωράκιση του επιτιθέμενου. Ανάλογα με τις συγκρίσεις αυτές, η κάθε πλευρά μειώνει σε κάποιον βαθμό την συνολική αντοχή - ζωή του αντιπάλου της.

Στη συνέχεια το σύνολο των πόντων αντοχής που αφαιρέθηκαν από έναν στρατό, κατανέμεται με τυχαίο τρόπο στις μονάδες που τον αποτελούν. Αν κάποια στιγμή η αντοχή - ζωή μίας μονάδας φτάσει πολύ χαμηλά, η μονάδα αυτή διαλύεται και δεν θα την ξαναδείτε.

Όταν η δύναμη της μίας πλευράς φτάσει περίπου στο 1/3 της δύναμης του αντιπάλου της, η μάχη λήγει και η δεύτερη πλευρά νίκησε. Μπορεί να έχουν επιβιώσει κάποιες μονάδες, μπορεί και όχι. Μονάδες που επιβίωσαν θα επιστρέψουν στην θέση τους μόλις μπορέσουν, δηλαδή μετά το πέρας της λεηλασίας ή την άρση του φραγμού του λιμανιού.

Από τα παραπάνω θα πρέπει να καταλάβουμε ότι έχει σημασία πάντα και η συνολική επιθετική ικανότητα ενός στρατού και η συνολική αμυντική του και η συνολική αντοχή του, ανεξάρτητα του αν ο στρατός αμύνεται ή επιτίθεται.


Το Πεδίο Μάχης

Στο ikariam δεν υπάρχει ισότιμο πεδίο μάχης. Πάντα κάποιος έχει τον ρόλο του αμυνόμενου και ο αντίπαλος τον ρόλο του επιτιθέμενου. Η πλευρά του αμυνόμενου λαμβάνει τα αμυντικά bonus και η πλευρά του επιτιθέμενου τα αντίστοιχα επιθετικά. Συνεπώς πάντα κάποιος έχει πλεονέκτημα, κάτι που θα πρέπει να αξιοποιήσετε με τρόπο που να σας συμφέρει.

Τα πλεονεκτήματα του αμυνόμενου είναι πιο προφανή:


  • Το αμυντικό bonus του τείχους, που μπορεί να ενισχύσει την αμυντική ικανότητα του στρατού μέχρι και 250%.
  • Οι μονάδες με αμυντικό προσανατολισμό είναι γενικά πιο ισχυρές και πιο αποδοτικές ως προς την συντήρησή τους.
  • Ο επιτιθέμενος πληρώνει την διπλάσια συντήρηση για τον στρατό του καθ' όλη την διάρκεια της επίθεσης. Αυτό είναι ένα σημαντικό ποσό για μεγάλους στρατούς και δεν είναι περίεργο κάποιος να μην έχει αρκετά χρήματα για να διεξάγει μία επιδρομή, ή το κόστος μιας επιδρομής να είναι ασύμφορο σε σχέση με το πιθανό όφελος από αυτήν.
  • Μπορεί να παράγει κάποια ποσότητα στρατού κατά την διάρκεια της μάχης.
  • Ένα πολεμικό πλοίο μόνο του είναι αρκετό για να σταματήσει μία εισερχόμενη επιδρομή. Στην περίπτωση αυτή, τα πλοία του επιτιθέμενου θα γυρίσουν πίσω και αυτός θα πρέπει να στείλει πολεμικό στόλο πριν ξαναεπιχειρήσει επιδρομή.
  • Τα πολεμικά πλοία στο παιχνίδι είναι αργά - χρειάζονται υπερδιπλάσιο χρόνο για να διανύσουν την ίδια απόσταση απ' ότι τα εμπορικά. Αυτό δίνει στον αμυνόμενο σημαντικό ένα σημαντικό χρονικό περιθώριο να ετοιμαστεί και διαλύει το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού.


Ο επιτιθέμενος έχει λιγότερα πλεονεκτήματα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και λιγότερο σημαντικά:


  • Το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού. Οι επιδρομές γίνονται συνήθως όταν ο αμυνόμενος δεν είναι παρών, για να μην μπορεί να προετοιμαστεί.
  • Κατασκοπεία. Ο επιτιθέμενος έχει συνήθως μία καλή εικόνα του τι στρατό θα αντιμετωπίσει.
  • Έχει την δυνατότητα να αποκλείσει τα λιμάνια του αμυνόμενου, περιορίζοντας έτσι κατά πολύ την δυνατότητά του να αντιδράσει.
  • Η βασική μονάδα επίθεσης - ο Ξιφομάχος - απαιτεί την μικρότερη επένδυση σε σχέση με αυτό που προσφέρει.



Οι Μονάδες

Τις μονάδες θα τις εντάξουμε στις κατηγορίες:


  • Αμυντικές μονάδες είναι αυτές που φέρουν το χαρακτηριστικό Αντίσταση (φάλαγγες - σκάφη βαλλιστρών κλπ).
  • Επιθετικές μονάδες, είναι αυτές που έχουν το χαρακτηριστικό Επίθεση (ξιφομάχοι - φλογοβόλα).
  • Πολιορκητικές μονάδες, αυτές που φέρουν το χαρακτηριστικό Κριός. Οι μονάδες αυτές έχουν bug και γενικά συστήνεται να μην τις χρησιμοποιείτε.
  • Μάγειρες.
  • Γιατροί.
  • Απλές μονάδες, όλες οι υπόλοιπες (εκτοξευτές, τοξότες κλπ.)_


Οι αμυντικές μονάδες παίρνουν bonus 30% στην θωράκισή τους (=αμυντική τους ικανότητα) όταν μάχονται από την πλευρά του αμυνόμενου. Το bonus αυτό προστίθεται σε ότι πιθανώς υπάρχει από το τείχος. Οι αμυντικές μονάδες δεν παίρνουν κάποιο bonus στην επιθετική τους ικανότητα (=ζημιά).

Οι επιθετικές μονάδες λαμβάνουν bonus 30% στην επιθετική τους ικανότητα, όταν βρίσκονται στην πλευρά του επιτιθέμενου. Δεν παίρνουν το bonus αυτό όταν αμύνονται, ενώ βελτίωση στην θωράκισή τους μπορεί να δεχτούν μόνο από το τείχος.

Ο οδηγός αυτός απευθύνεται σε συμμάχους που αναμένεται να μην μπορούν να παράγουν γιατρούς. Επιπλέον στο επίπεδο ανάπτυξης αυτό δεν συνιστάται η διατήρηση μαγείρων, παρά μόνον αν δημιουργηθεί ένας στρατός από περισσότερες των 100 μονάδων και οι μονάδες αυτές δεν είναι εκτοξευτές - τότε βάζουμε 1 μάγειρα, μόνο. Ένα άλλο κριτήριο είναι η διατήρηση ενός μάγειρα για κάθε 50 τοξότες.


Η Φάλαγγα

Η φάλαγγα είναι η βασική μονάδα άμυνας του παιχνιδιού, προφανώς είναι αμυντική μονάδα και λαμβάνει 30% bonus στην θωράκισή της όταν αμύνεται. Οι αμυντικοί στρατοί αναμένεται να αποτελούνται κατά βάση από φάλαγγες, όχι όμως εξ' ολοκλήρου.

Η φάλαγγα είναι πολύ σημαντική και αν δεν το έχουμε ήδη κάνει, κατευθύνουμε την έρευνά μας προς την ανακάλυψή της (επαγγελματικός στρατός).

Βέβαια δεν είναι τέλεια και δεν μπορεί να αναλάβει την άμυνα μόνη της. Άμυνες που αποτελούνται μόνο από φάλαγγες έχουν βέβαια μεγάλη θωράκιση, αλλά έχουν και μικρή ζημιά.
Έτσι ο εχθρός δυσκολεύεται να καταστρέψει τις φάλαγγες μας, αλλά και οι φάλαγγες μας δυσκολεύονται να καταστρέψουν τον εχθρό.

Ο τρόπος που ο επιδρομέας μπορεί να ανατρέψει αυτήν την κατάσταση και να νικήσει έναν αμυντικό στρατό που αποτελείται μόνο από φάλαγγες, είναι γνωστός και τετριμμένος, έτσι οι παίκτες μεσαίου επιπέδου θα τον υπερνικήσουν.


Ο Ξιφομάχος

Οι στρατοί που ετοιμάζονται για επιδρομές αποτελούνται κυρίως από ξιφομάχους. Αυτοί είναι φυσικά επιθετικές μονάδες και λαμβάνουν το αντίστοιχο bonus. Ο ξιφομάχος όμως δεν είναι μόνο για επιδρομές, έχει ρόλο και στην άμυνα υποστηρίζοντας τις φάλαγγες.


Ο Τοξότης

Ο τοξότης είναι απλή μονάδα και δεν λαμβάνει κάποιο bonus ανάλογα με την πλευρά που βρίσκεται. Φυσικά θα ενισχυθεί όταν καλύπτεται πίσω από ένα τείχος. Ο τοξότης μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για επιδρομές, όσο και για την άμυνα των πόλεων, θα έλεγα όμως ότι το δεύτερο του ταιριάζει περισσότερο.


Αποτελεσματική Άμυνα

Για την αποτελεσματική άμυνα των πόλεών μας θα χρειαστούμε κάποιον στρατό. Ένας τυφλοσούρτης συνιστά:


  • Πέντε ομάδες άμυνας σε κάθε πόλη.
  • Μία επιπλέον για κάθε αναβάθμιση που κάνουμε στο δημαρχείο.
  • 50% περισσότερες στην πρωτεύουσα, δεδομένου ότι αυτή είναι η πιο σημαντική μας πόλη. Αν αυτό δεν ισχύει τις κατανείμουμε αναλόγως.


Η ομάδα άμυνας αποτελείται από μία φάλαγγα και έναν ξιφομάχο ή από έναν τοξότη μόνο του. Η ομάδα άμυνας που βασίζεται σε έναν τοξότη είναι λιγότερο αποτελεσματική. Γι αυτό αν μπορούμε και θέλουμε να φτιάξουμε τοξότες, περίπου οι μισές ομάδες μας να αποτελούνται από αυτούς.

Αν δεν μπορούμε να φτιάξουμε πλήρεις ομάδες φτιάχνουμε τουλάχιστον τις φάλαγγες.

Έχουμε τείχος ίσο με το δημαρχείο της πόλης, ή έστω κοντά σε αυτό.

Έχουμε αντικατασκοπεία, δηλαδή κρησφύγετο τέτοιου επιπέδου που να μην μας φαίνεται τρομερά ακριβή η κατασκευή του, που επιπλέον είναι γεμάτο κατασκόπους. Ο εχθρός δεν θα μπορεί να κατασκοπεύσει τις πόλεις μας και θα αποθαρρυνθεί να προσπαθήσει επιδρομή.

Έχουμε μικρό λιμάνι. Αν ο επιτιθέμενος νικήσει την μάχη, πραγματοποιεί λεηλασία και παίρνει από τον αμυνόμενο όσους πόρους μπορεί να φορτώσει το λιμάνι της πόλης σε 20 λεπτά. Μεγαλύτερο λιμάνι = μεγαλύτερη λεηλασία. Δεν έχει νόημα να προσπαθήσει κανείς να λεηλατήσει πόλη, αν το λιμάνι αυτής δεν είναι αρκετά μεγάλο για να παρέχει τους πόρους που θα καλύψουν το κόστος της επιδρομής (πρόσθετη συντήρηση + απώλειες). Για τους συμμάχους στους οποίους απευθύνεται ο οδηγός αυτός, συνιστάται ο εμπορικός λιμένας να είναι το πολύ επιπέδου 3 - άντε 4 στις κύριες πόλεις αυτών που έχουν ώριμο στρατό.

Έχουμε ένα πλοίο σε κάθε πόλη. Το πλοίο αυτό μόνο του θα απαγορεύσει στον εχθρό να αποστείλει κατευθείαν επιδρομή προς την πόλη μας. Θα πρέπει να στείλει πρώτα στόλο για να βυθίσει το πλοίο μας και να αποκλείσει το λιμάνι μας. Αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός αποθαρρυντικός παράγοντας.

Δεν γινόμαστε στόχοι. Ο χρυσός που διατηρούμε είναι εμφανής στην βαθμολογική κατάταξη, το ίδιο και μία ένδειξη του στρατού μας (βαθμολογία στρατηγών). Παίκτες που έχουν πολύ χρυσό και μικρή βαθμολογία στρατηγών αποτελούν άριστους στόχους.


Αποτελεσματικές Λεηλασίες

Λεηλασίες μπορούμε να κάνουμε:


  • Σε οποιονδήποτε ανενεργό. Οι συμμαχίες δεν εμπλέκονται με τους ανενεργούς, είναι "άγραφος νόμος" του ikariam.
  • Στα άτομα που δεν είναι σε συμμαχία.
  • Κάποιες συμμαχίες που έχουν πολύ λίγα μέλη, πχ. 1(ναι υπάρχουν) - 5, δεν τις βλέπουμε σαν συμμαχίες. Μερικές φορές συναντάμε συμμαχίες με πολύ λίγα μέλη, οι οποίες είναι προσφάτως ιδρυθείσες ακαδημίες μεγάλων συμμαχιών. Ούτε στις ακαδημίες κάνουμε επιδρομές.


Παρόλο που μπορούμε να επιτεθούμε σε μέλη άλλων συμμαχιών όταν είναι ισάξιοι ή ισχυρότεροι σε δύναμη με εμάς, για πολλούς λόγους αυτό δεν συνιστάται στους συμμάχους στους οποίους απευθύνεται αυτός ο οδηγός. Ακόμη για λόγους διπλωματίας της συμμαχίας στην περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε μία τέτοια επίθεση θα πρέπει πρώτα να ενημερώνουμε κάποιον αξιωματικό της συμμαχίας.

Ο στρατηγός θα παρεμβαίνει όταν κάποιο μέλος παραβεί τους παραπάνω κανόνες της συμμαχίας και μετά από προσωπική επικοινωνία με τον σύμμαχο μπορεί να ακυρώσει επιθέσεις. Αν ο σύμμαχος δεν ανταποκριθεί στα μηνύματα του στρατηγού, επιθέσεις που αντιβαίνουν στους παραπάνω κανόνες ή μοιάζουν με πιθανά λάθη χειρισμού θα ακυρώνονται.

Καταλαβαίνεται βέβαια ότι όταν την διαμάχη την ξεκινούμε εμείς, είναι λογικό ότι η συμμαχία θα υποστηρίξει μεν αλλά όχι τόσο σφόδρα. Όταν πχ. κάποιος έχει κερδίσει 3 μάχες και χάνει την 4η... προφανώς κάποια στιγμή θα κέρδιζε και ο άλλος φίλε μου.. δεν γίνεται να τα έχουμε όλα δικά μας. Μπορεί όμως να χρειαστεί θείο ή να του προτείνουμε κάποια τακτική, πχ. πάρε τον στρατό από εκεί για να μην τον χάσεις και μετά βγάλε πλήρη αντεπίθεση - σκεφτόμαστε το μέλλον στον πόλεμο, όχι μόνο την τρέχουσα κατάσταση.

Για να κάνουμε μία λεηλασία: (Δεν είναι τυχαίο ότι η λίστα αυτή είναι ιεραρχημένη.)

  1. Ελέγχουμε το σκορ των στρατηγών του αντιπάλου. Αν είναι πολλαπλάσιο του δικού μας, ψάχνουμε για άλλο στόχο - εκτός κι αν πρόκειται για inactive.
  2. Προσπαθούμε να στείλουμε κατάσκοπο. Αν το καταφέρουμε, αντλούμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Μας ενδιαφέρουν το επίπεδο του λιμένα (είπαμε μεγάλο λιμάνι = πολλά λάφυρα), των τειχών, ίσως και της αποθήκης, οι πόροι που υπάρχουν στην πόλη, αν ο ιδιοκτήτης είναι online και η αναφορά της φρουράς. Η τελευταία είναι μία δύσκολη αποστολή για τον κατάσκοπο. Συνιστάται ακόμη να διατηρούμε το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού και να μην την πέφτουμε όταν ο παίκτης είναι παρών.
  3. Αν η αντικατασκοπεία του αντιπάλου μας απαγορεύει να αντλήσουμε πληροφορίες, μπορούμε να στείλουμε μία μικρή δύναμη για να ΧΑΣΕΙ την μάχη αλλά να πάρουμε την αναφορά της. Προσοχή μία υπερβολικά μικρή δύναμη, σε σχέση με την φρουρά του αντιπάλου πάντα, θα χάσει από τον πρώτο γύρο και στην περίπτωση αυτή δεν θα πάρουμε αναφορά μάχης από το σύστημα. Το συμβάν αυτό δεν είναι bug. Ισχύει ακριβώς για να μην μπορούμε να δούμε όλη την φρουρά στέλνοντας έναν μόνο εκτοξευτή. Περισσότερη προσοχή: από την στιγμή που στέλνουμε επιδρομή έχουμε ξεκινήσει τις εχθροπραξίες... Πιθανότατα λοιπόν θα μας αντεπιτεθεί.
  4. Έχουμε μια αίσθηση του τι στρατό θα χρειαστούμε, τι απώλειες θα έχουμε και τι αγαθά θα λεηλατήσουμε. Η λεηλασία είναι επιτυχημένη, όταν τα οφέλη από αυτήν ξεπερνούν το κόστος της (έξτρα συντήρηση + απώλειες). Η λεηλασία είναι αποτυχημένη σε κάθε άλλη περίπτωση. Προσομοιωτής μάχης στο http://ikariamlibrary.com/?content=IkaFight.
  5. Αν χρειάζεται να στείλουμε στόλο, φροντίζουμε ο στόλος να φτάσει πριν τον στρατό. Τα πολεμικά πλοία είναι πιο αργά και θέλουν πάνω από τον διπλάσιο χρόνο. Θα πρέπει να φράξουμε το λιμάνι του αντιπάλου για όσο χρόνο χρειαζόμαστε για να κάνουμε τις λεηλασίες μας. Αυτός μπορεί να είναι αρκετές ώρες.
  6. Προσέχουμε τον προγραμματισμό, στρατού, στόλου και εμπορικών πλοίων. Για να πάρουμε αγαθά από μία πόλη που λεηλατούμε, πρέπει κατά την λήξη της μάχης να έχουμε διαθέσιμα εμπορικά πλοία.


Καλούς στόχους για λεηλασίες μπορούμε να βρούμε αντιπαραθέτοντας την βαθμολογία του χρυσού, με αυτή των στρατηγών.

Όταν την πέφτουμε σε κάποια πόλη που δεν έχει καθόλου στρατό, πρέπει να στείλουμε μία ελάχιστη δύναμη διαφορετικά θα χάσουμε την μάχη. Στέλνουμε 2 φάλαγγες σε πόλεις έως επιπέδου 10, 3 φάλαγγες μέχρι το επίπεδο 15 και 4 μετά από αυτό. Αν δεν στείλουμε φάλαγγες αλλά κάποιο άλλο είδος μονάδων, θα πρέπει να στείλουμε περισσότερους!

Υπέρβαση Επιθέσεων (Bashing)

Απαγορεύεται από τους κανόνες του παιχνιδιού να επιθετόμαστε στην ίδια πόλη πάνω από 6 φορές μέσα σε 24 ώρες. Η ενέργεια αυτή αποκαλείται υπέρβαση επιθέσεων (bashing) και τιμωρείται με ban. Ο κανόνας αυτός ισχύει και για inactive παίκτες.

Επιθέσεις που καταστρέφονται και επιστρέφουν χωρίς πόρους δε μετράνε στον κανονισμό υπέρβασης επιθέσεων.

Όταν μια ναυμαχία είναι υποστηρικτική της χερσαίας επίθεσης τότε δεν μετράει ως ξεχωριστή επίθεση. Αν η ναυμαχία δεν ακολουθηθεί από χερσαία επίθεση τότε μετράει ως ξεχωριστή επίθεση.

Όταν δύο συμμαχίες έχουν κηρύξει επισήμως πόλεμο, στην πράξη αυτό που κάνουν είναι να ζητήσουν την άρση της παραπάνω απαγόρευσης για τις επιθέσεις μεταξύ των μελών τους.


Τώρα που διαβάσατε τον οδηγό αυτό, έχετε μία αρκετά καλή εικόνα της στρατιωτικής πλευράς του παιχνιδιού. Πλέον δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα από τους δυνατούς παίκτες παίκτες με τον πολύ στρατό γιατί ξέρετε πως να φυλάτε τις πόλεις - είπαμε η λεηλασία είναι αποτυχημένη σε κάθε άλλη περίπτωση. Ξέρετε ακόμη πως να επιτεθείτε σε έναν παίκτη με δύναμη αντίστοιχη με την δική σας. Δεν φοβόμαστε τον στρατό στο παιχνίδι. Τον σεβόμαστε και σχεδιάζουμε προσεκτικά. Θείο μπορούν να βρουν όλοι, όπως μπορούν και να δώσουν εντολή στους στρατώνες τους να φτιάξουν πολλές μονάδες. Το θέμα είναι πως τις χρησιμοποιούν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Bασική Στρατηγική.
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
TheBrotherhood :: Στρατιωτικές συμβουλές - Ερωτήσεις-
Μετάβαση σε: